20thoughts_778_229

Opleiding: Hoe onderscheid je je van de concurrentie? Met de beste content!

Inschrijven

Wat

  • Twenty thoughts before noon: praktische adviezen en inspiratie om de content-overload te overwinnen
  • Ontdek hoe je de beste content-strategie creëert

Hoe val je op in de altijd maar groeiende zee van content?” Deze vraag vormt de kern van de marketing-conferentie ’20 thoughts before noon’ op donderdagvoormiddag 4 oktober van 9 tot 14 uur in de Gentse Handelsbeurs. Ruim 20 specialisten van het contentmarketing bureau The Fat Lady en van het digital marketing agency Invisible Puppy geven je op één halve dag volop nieuwe inzichten en hapklare inspiratie om uitstekende content te creëren, te distribueren via diverse kanalen, te monitoren en bij te sturen.

Je krijgt op deze voormiddag 20 sterke inzichten (“thoughts”) aangereikt door zowat 20 experten. Sommige specialisten krijgen 10 minuten tijd om hun ideeën te verduidelijken, anderen delen hun visie in amper één minuut. Twee sterke keynote-sprekers geven de aftrap:

  • Aart Lensink van het contentbureau LVB Network stelt in zijn workshop heel duidelijk: “Zorg liever voor minder content. Maar wel van betere kwaliteit. Maak werk van een juiste formatkeuze en je maakt meteen het verschil.”
  • Ifke Nauwelaert (Lidl Belgium & Luxemburg) toont helder hoe Lidl werk maakt van opvallende content-creatie en slimme distributie.

Verder volgen nog een tiental sprekers (o.a. Koen Denolf, Tom De Baere, Bert Van Wassenhove, …) over snappy snackable content, AI, VR, IoT, Blockchain, Quantum Computing, …, visuele content, etc.

Deze 20 turbosessies schenken je veel praktische inspiratie om zelf werk te maken van betere content. Een voormiddag boordevol ideeën, trends, tips en tricks.

Wat komt er zeker aan bod?

  • Hoe opvallen in de zee van content?
  • Wat is kwaliteitsvolle content?
  • Hoe creëer je relevante content?
  • Hoe zorg je ervoor dat je doelgroepen je content vertrouwen?
  • Hoe vind je de sweet spot?
  • Welke content voor welke contactmomenten?
  • Wat met privacyregels? En fake-news? En artificiële intelligentie?
  • Hoe weet je of je investeringen in content voldoende renderen? Hoe meet je dat? Hoe stuur je dit bij?

Wanneer

De opleiding gaat door op donderdag 4/10/2018 vanaf 9u tot 14u, inclusief de netwerklunch van 12u30 tot 14u. We ontvangen je graag reeds vanaf 8u30 voor welkomstkoffie en kennismaking.

Prijs

  • Je betaalt 200 euro (excl. 21 % btw) als deelnemer aan deze conferentie (incl. netwerklunch).
  • Als je abonnee van het DM Institute Servicepakket bent, kan je als abonneevoordeel deze conferentie gratis volgen (In je abonnement krijg je gratis deelname aan 2 workshops/conferenties per jaar: je kiest zelf welke 2 workshops je gratis wil volgen)
  • Als je abonnee van het DM Institute Servicepakket bent en je hebt dit jaar al 2 workshops uit ons aanbod gevolgd, krijg je 10 % korting op de inschrijvingsprijs: je betaalt maar 180 euro (excl. 21 % btw)

Locatie

Handelsbeurs
Kouter 29
9000 Gent (dichtbij Opera van Gent), Ondergrondse parking Kouter op 50 meter.



Doelgroep

We verwelkomen iedereen die bezig is met marketing-communicatie. marketing-, communicatieprofessionals, KMO-zaakvoerders, verkopers, creatievelingen … Een speciale voorkennis is niet vereist. Het enige wat je nodig hebt is een extra stevige rugzak om alle kennis mee naar huis te nemen.

Docent

Aart Lensink & Ifke Nauwelaerts


Deze conferentie “20 Thoughts before Noon” wordt ‘gedragen’ door meer dan 20 experten: zij nemen 20 presentaties (Thoughts) voor hun rekening (enkele presentaties worden door twee sprekers samen gebracht). De keynote-sprekers zijn niet van The Fat Lady of Invisible Puppy: Aart Lensink en Ifke Nauwelaerts. Aart Lensink toont helder welke formats werken binnen je content-plan. Ifke Nauwelaerts breekt een lans voor creatieve content (inclusief verrassingen en humor). Meer info over deze en andere sprekers: www.20thoughtsbeforenoon.be

Inschrijven

Opleiding: "Hoe onderscheid je je van de concurrentie? Met de beste content!"
4/10/2018

Bezorg ons je gegevens en je ontvangt van ons zo snel mogelijk je inschrijvingsbevestiging en betaalinstructies. Verplichte velden zijn aangeduid met een *.

Ik neem gratis deel aan deze workshop. Als abonnee mag ik immers 2 workshops naar keuze gratis volgen.
ik heb dit inschrijvingsjaar reeds 2 workshops gratis gevolgd, maar als abonnee betaal ik slechts 350* euro (= 10% korting).
Ik betaal 390 euro* als deelnemer aan deze workshop.
Ik ben lid van BDMA, STIMA of BAM en betaal slechts 350* euro (10% korting).

* exclusief 21% BTW